دستگاه زغال فشرده GCBA , دستگاه زغال ساز جی سی بی ای

دستگاه زغال فشرده GCBA , دستگاه زغال ساز جی سی بی ای , قیمت دستگاه زغال ساز GCBA , دستگاه زغال فشرده ساز  چینی جی سی بی ای : یکی از مدل های دستگاه زغال فشرده ، دستگاه جی سی بی اِی است. این دستگاه به نوعی طراحی شده است که با سیستم کنترل دما و حرارت خودکار می باشد. به وسیله ی این دستگاه میتوان مواد زیستی متفاوت را تبدیل به حفره های چهار گوشه یا شش گوشه نمود.

جهت خرید انواع دستگاه زغال ساز چینی با کارشناسان فروش ما در صنعت فا تماس بگیرید

موتور دیزل

دستگاه زغال ساز gcba

مشخصات فنی GCBA

جهت خرید انواع مدلهای دیگر دستگاه زغال ساز می توانید وارد لینک زیر شوید

دستگاه زغال فشرده

دستگاه زغال فشرده به وسیله باقی مانده های محصولات کشاورزی و پسماندها چوب درختان ، در رطوبت زیر ۱۵ درصد، زغال فشرده را تولید می نماید. پسماندهای چوبی به وسیله این دستگاه زغال فشرده ی کوچک تبدیل به زغال فشرده می شوند تا برای تولید انرژی و همچنین کاربردهای گرمایشی از آن ها استفاده نمایند. اصلی ترین منبع انرژی زغال فشرده نیست ولی این گزینه میتواند برای سوخت زغال سنگ به عنوان یکی از بهترین جایگزین ها باشد. می توان گفت که زغال فشرده به عنوان زغال زیستی نیز بوده است.

با استفاده از این دستگاه ، زغال فشرده ی تولید می گردد که فایده های زیادی داشته است و می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. زغال فشرده الودگی زیستی نداشته است
  2. مزیت های اقتصادی به همراه داشته است
  3. زغال فشرده دوست دار طبیعت می باشد
  4. قابل بازیافت است و تجدید شدنی می باشد.
  5. و…

ویژگی های دستگاه زغال فشرده (مدل جی سی بی اِی ) چینی

قدرت موتور : ۱۸٫۵ کیلو وات

مطالعه ...  ردیف کار گندم دست دوم , قیمت ردیفکار

وزن دستگاه: ۵۶۰ کیلوگرم

نیروی گرما دهنده الکتریکی : پنج کیلو وات

گارانتی دستگاه: عموما برای این دستگاه یک سال گارانتی در نظر گرفته می شود

ابعاد کلی محصول های که به وسیله دستگاه زغال فشرده تولید می شود، ۱۶۰۰ در ۱۰۰۰ در ۱۰۰۰ میلی متر می باشد.

می توانیم بگوییم در برابر چوب و  فرآورده های زیستی دیگر ، زغال فشرده میتواند منجر به ازاد کردن گرمای بیشتر و انرژی زیادتری شود. یکی از پسماندهای رایج در کشاورزی، پوسته بادام زمینی می باشد که میتواند برای تولید زغال فشرده بسیار گزینه ی مناسبی به شمار بیاید.


حتما شما هم میدانید که میتوان به واسطه دستگاه زغال فشرده این امکان وجود داشته است که انرژی تولید گردد. یکی از کارهای که بسیار مهم و قابل اهمیت ، تولید زغال فشرده می باشد که با دستگاه های زغال فشرده صورت می گیرد. چون با استفاده از زغال فشرده تهیه و تولید انرژی نیز امکان پذیر می باشد. زغال فشرده در مقایسه با دیگر سوختها می تواند گرما و انرژی زیادتری را تولید نماید و البته فضای کم تری را نیز اشغال می نماید. شما می توانید با مطالعه ادامه این پست، با یکی از مدل های دستگاه زغال فشرده آشنا شوید. با ما همراه باشید…

دستگاه زغال ساز چینی

مواد زیستی که در تولید زغال استفاده می شود :

این مواد شامل گزینه های زیر می باشد:

  • شکر
  • ساقه نی شکر
  • چای
  • درختان میوه
  • پسماندهای چوبی
  • ساقه نخ

می توانیم بگوییم که این مدل دستگاه زغال فشرده در دستگاه های  زغال فشرده به عنوان نسل سوم به شمار می رود و بسیار پر قدرت بوده و مستحکم می باشد. از جمله خصوصیت های این دستگاه که سبب شده تا صنعتگران به آن دقت بسیاری داشته باشند میتوانیم به کارکرد ساده، طراحی های زیبا و عملکرد فوق العاده عالی آن اشاره کرد البته نباید طراحی مناسب آن را نیز فراموش نمایید.

مطالعه ...  دستگاه چمن زن GGP | چمن زن جی جی پی ایتالیا

مدل جی سی بی سی دستگاه زغال ساز چینی

دستگاه زغال ساز GCBC

مشخصات فنی GCBC

دستگاه زغال فشرده خصوصیت های زیر را دارد:

ظرفیت خروجی : ۳۰۰ تا ۳۵۰ کیلوگرم

قدرت موتور : ۱۸٫۵ کیلو وات و ۳۶۰ ولت

قدرت گرمایش برقی دستگاه زغال فشرده: ۲٫۲ کیلو ولت ضرب در ۲

اندازه زغال فشرده ی که تولید می شود نیز ۶۰/ ۵۰ میلی متر می باشد.

مراحل ساخت زغال فشرده

زمانی که پروسه زغال فشرده شروع می شود، مواد اولیه با فشار بسیار زیادی ، فشرده میگردند و سپس زغال فشرده به شکل های ۴ گوش و گردی تولید می گردد تا در تهیه و تولید انرژی گرمایشی آنها را مورد استفاده قرار بدهند. برای چنین موقعیتهای چوب ها و اکثر پسماندهای کشاورزی برای اینکه تحت فشار قرار بگیرند بسیار مناسب تر می باشند و البته چگالی آن ها نیز زیادتر بوده است.

در طول پروسه فشرده سازی میزان افزایش حرارت و دما انجام می شود و ماده چوب یا همان لیگنین ذوب می گردد و ماده چسبناکی حاصل می شود که سبب می شود تا ذرات به هم بچسند. بهتر است مواد اولیه دارای رطوبتی مابین ۶ تا ۱۶ درصد باشند.

همانطور که اشاره شد برای کاربردهای مختلفی از زغال فشرده استفاده می گردد و برای تولید زغال فشرده ، تهیه نمودن چنین مواد اولیه بسیار راحت بوده است. استفاده نمودن از دستگاه زغال فشرده بسیار ساده و آسان بوده و همچنین اقتصادی نیز می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *