مزایای استفاده از پمپ و بوستر پمپ های اروپایی

مزایای استفاده از پمپ و بوستر پمپ های اروپایی

مزیت استفاده از پمپ های اروپایی

مزیت استفاده از پمپ های اروپایی

  1. با داشتن طراحی مدرن هیدرولیکی و الکتریکی، نسبت به سایر پمپ ها این پمپ های اروپایی دارای راندمان بسیار بالایی هستند که در کنار سایر بوستر پمپ ها این ویژگی ها باعث شده تا در نتیجه مصرف برق کمتری داشته باشد که این امر باعث کاهش هزینه های برق مصرفی تا میزان قابل توجهی ( حدود ۳۰% ) می شود.
  2. استفاده از تابلو برق با توان بسیار کمتر و در نتیجه هزینه بسیار ارزان تر
  3. در این بوستر پمپ ها از کابل های نازک تر و نسبت به سایر موارد ارزان تر استفاده می شود. معمولا از کابل های کلفت تر با سایز بزرگ در بسیاری از پروژه هایی که از پمپ های اروپایی استفاده نشده است، معمولا استفاده می شود که بابت خنک کاری کابل ها و تابلو برق ها در اتاق های کنترل ساختمان ها هزینه های بسیار گزافی صرف شده است.
  4. معمولا دارای عمر بالاتر و دوام بیشتری هستند.
  5. از آن جایی نسبت به سایر مدل ها جا و مکان کمتری را اشغال می کند ؛ که این مورد برای سازندگان برج های مسکونی و تجاری وجود این پارامتر باعث شده تا ارزش افزوده بسیار زیادی مخصوصا در شهر های بزرگ که قیمت زمین و محل بسیار بالا است خواهد شد.
  6. معمولا در قطعات پمپ ها مخصوصا در پمپ های به کار رفته در بوستر ست های آبرسانی و آتش نشانی که باعث راندمان بالاتر ، دوام و عمر بیشتر ، پوشش دادن استاندارد ها در زمینه بهداشتی و آتش نشانی استفاده از مواد استاینلس استیل که بسیار هم همان طور که بسیار پرکار برد است.
  7. در کارخانه اروپایی سازنده کوپل و اتصال پمپ و موتور به صورت فابریک و استاندارد که این مورد به تایید مهندسین ارشد حتما باید باشد که در تاسیسات کشور هم امتیاز بسیار مهمی محسوب می شود.
  8. استفاده از مکانیکال سیل های فابریک اروپایی و استاندارد و مورد تایید شرکت سازنده پمپ و نصب آن بر روی پمپ ها در شرکت سازنده اصلی
  9. نسبت به نمونه های داخلی صدای بسیار کمتر الکترو پمپ های اروپایی به عنوان مهم ترین ویژگی های این سیستم ها می باشد.

بیشتر بدانید : بوستر پمپ

مطالعه ...  پمپ آب خانگی یا پمپ تقویت فشار
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *