راهنمای خرید دیزل ژنراتور

راهنمای خرید دیزل ژنراتور , برای خرید دیزل ژنراتور چه نکاتی را باید در نطر گرفت : در انتخاب دیزل ژنراتور قیمت ، مصرف سوخت ، موجود بودن قطعات یدکی ، داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش و داشتن نمایندگی در ایران از نکات بسیار واجب میباشد .

راهنمای خرید دیزل ژنراتور

در قسمت قیمت که یکی از نکات مهم برای خرید می باشد یاشاید هم اولین گزینه میباشد این گزینه اصولا در ساخت و ساز بیشتر مورد توجه میباشد ولی در کارخانجات با توجه به رفتن برق و محاسبه ضرر و زیان گزینه قیمت حذف میگردد در بیمارستانها ولی با توجه به مسئله جان انسان فقط گزینه کیفیت مورد توجه باید قرار گیرد .

لیست قیمت روز دیزل ژنراتور را در صنعت فا چک کنید : قیمت دیزل ژنراتور

یکی دیگر از نکات برای انتخاب دیزل شرایط اب و هوا ومکانی استفاده از ان میباشد چون بعضی از دیزل ها به دو صورت می باشد هوا خنک یا اب خنک که در هوا خنک رادیاتور موجود نمیباشد و دیزل با هوا خنک میشود یا با روغن در سیستم اب خنک دیزل دارای رادیاتور میباشد. هوا خنک اصولا در سرزمینهای خنک استفاده میشود و اب خنک در سرزمینهای گرم و بیابانی مکان یکی دیگر از گزینه های انتخاب دیزل می باشد . چون قدرت دیزل در شرایط متعارفی یا کنار دریا محلصبه می شود لذا هرچه از سطح دریا بالاتر می روید قدرت موتور کاهش میابد پس در انتخاب موتور مکان نقش مهمی ایفا میکند.

در مرحله بعد باید دید این دیزل به چه منظور خریداری میشود:

  • برای استفاده در دستگاه
  • برای تولید برق
  • برای استفاده در سر چاه
  • برای استفاده در کشتی
مطالعه ...  موتور دیزل مارگو , موتور پمپ دیزلی دبی بالا مارگو | موتور دیزل هندی

برای استفاده در دستگاه باید در نظر داشت که از دیزل هایی انتخاب شود که خودرویی هستن که در آن سیستم گاز خوردن ان به وسیله اپراتور کنترل میشه که در انتخاب این نوع دیزل ژنراتور باید با در نطر گرفتن حجم و وزن دستگاه و میزان ساعت کار و میزان قدرت مورد نیاز گیربکس افزاینده دیزل را انتخاب کنید یکی از نکات مهم در این موارد مصرف سوخت دیزل میباشد ؛ تفاوت این نوع موتور با سایر موتورها در پمپ انژکتور و رادیاتور ان میباشد .

-برای استفاده در تولید برق

امروزه در صنایع و معادن و کشاورزی وبیمارستان ها استفاده از دیزل جهت تولید برق امری اجتناب ناپذیر میباشد.

لذا دقت در انتخاب دیزل خیلی واجب و حیاتی میباشد استفاده از برندهای معتبر اروپایی مانند ولوو، پرکینز ، کامینز،دویتس و برندهای چینی ماننده فاو ، لوول ، دیزل امریکایی کاترپیلارد

  • برای تولید برق باید زمان استفاده از دیزل را مشخص کنید دادم یا اضطزاری یا دائم
  • در دائم باید موتوری انتخاب شود که ۸۰ درصد قدرتش صرف تولید برق بشود.
  • در اضطراری به دلیل کم بودن زمان استفاده می توانبد تمام قدرت موتور را استفاده کنید.
  • باید توجه کنید که این زمان اضطراری نباید بیشتر از دو تا سه ساعت باشد.
  • در استفاده دائم باید دقت داشت برای استفاده بهینه روغن و اب و سوخت را دقبیقا کنترل کنید

دیزل ژنراتور هایی هایی که برای کشتی مورد استفاده قرار میگیرد کلا سیستم مقاوم در برابر شوری آب دریا را دارد در این دیزل منی فول و رادیاتور تغییر میکند.

مطالعه ...  عوامل تاثیر گذار در قیمت دیزل ژنراتور

دیزل هایی که برای کشتی مورد استفاده می شود تماما باید فابریک در کارخانه تولید و مونتاژ شود ولی در ایران بعضی مبادرت به تبدیل دیزل های زمینی به دریایی میکنن که صرفه اقتصادی دارد ولی کیفیت کارخانه ایی را ندارد و یکی از مهمترین برند در دیزل های دریایی برند ولوو میباشد که پیشرو تر و موفق تر عمل کررده است.

در دیزل های زمینی کامینز و کاتر پیلارد برند برتر میباشند ودر خودرویی این ولوو با داشتن بیشترین سهام از شرکت های معتبر دنیا باز هم پیشرو میباشد.

در ایران موتورهای بنز و پرکینز که داری تکنولوژی قدیمی هستن به ترتیب در کارخانه های موتور سازان تبریز و ایدم تبریز تولید میشود که برای انتخاب بازهم بهتر است به دلیل فراوانی قطع و وجود تعمیرکاران زیاد در ایران که به این دو دستگاه اشنایی بیشتر دارند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع برند های موتور دیزلی می توانید به بخش زیر مراجعه کنید : موتور دیزل

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *